Intensiv helg!

Detta har verkligen varit en intensiv helg. Skönt att jag hunnit med massa skojsiga saker & samtidigt tagit det lugnt. I lördags vaknade jag vid 9, åt frukost med min bror, gjorde mig i ordning för att åka in till stan, hämtade upp Ida och vi drog tillsammans in till FITNESSFESTIVALEN! Åh så kul & givande det var. Sååå mycket folk och så mycket grossister, träningskläder, märken, träningsnarkomaner, atleter, försäljare, föreläsare. SÅ HIMLA BRA!! 😃 Jag är så glad att vi köpte biljetter och gick dit. 


Vi kom dit vid 11, hängde av oss jackorna i garderoben & möttes av en GIGANTISK mässa! De var såå stort, man visste inte ens vart man skulle börja. Men vi tog allt från där vi var, först Better Bodies affären, Celsius montern, fick en gratis celsius, nyckelband, påse, lypsyl och information om dom. (Typ som att jag inte redan kan allt. 😜) Sedab letade vi upp sal A6 där Fredrik Paulún skulle hålla sin första föreläsning. Efter många om och men hittade vi dit, dock 20 minuter sent. Men de vi fick höra var SÅ INTRESSANT. Alltså vilken människa, så duktig, bra talare, så intressant och väldigt väldigt givande. 




Efter första föreläsningen fortsatte vi kolla runt på alla montrar. Gymgrossisten, Dahlblads, MM sport, Skins, Freddy store, Twoduece ah you name it. Alla var där! :) Bar Mafia var där och visade upp sig, ett street workout-gäng från Stockholm, även massa crossfit och olika tävlingar. 

Efter en stunds kikande och bars-ätande gick vi på en till föreläsning. Inte bara snack hette den. Johan Erlman höll i den och den handlade om hur han tog sig från att vara 35 kilo överviktig till att göra en svensk klassiker inom ett dygn, WOW! Säger jag bara, wow. Så intressant. 

Vi lyssnade även en snabbis på Paolo Roberto, men han var inget att hänga i granen. Han var bara cool att se live för att man sett han på Robinson när man var liten haha. 

Vi lyssnade även på en föreläsning som handlade om stress. Väldigt intressant då man verkligen känner igen sig med stressen. Man tänker inte på hur stor påverkan den faktiskt har till både energi, humör och muskeltillväxt. Får nog planera om mitt liv lite nu. 

Vi kikade runt ännu mer, kollade fler montrar. Käkade fler bars, drack mer celsius. Jag köpte ett par svarta freddy byxor och Ida köpte ett set med träningsbyxor + linne från freddy, sedan handlade vi faktiskt inte något mer. Jag tänkte köpa ett bcaa från xtend men efter Paulúns föreläsning om rena produkter var jag inte så sugen längre 😅 Så jag struntade i det. Vid 17 gick vi och hämtade våra jackor, laddade busskorten och gjorde oss redo för att gå till Kongresshallen där Luciapokalens Bikini Fitness tävling skulle börja. Vi gick dit och kollade den i nägra timmar innan vi tog bussen hem. Jag åkte direkt hem, bytte om (tog mina freddy) och åkte till Svanesund för att fira min kära vän Aleks som fyllt 20. 





Vi satt & hejjade ordentligt! Det var riktigt kul att se hur det faktiskt går till.


Älskar mina nya byxor. Kommer använda dom mycket mycket mycket. Fick även ett svart träningslinne när jag köpte dom + 6 st celsius! Gott gott! Win win situation. 👏 Söndag skriver jag om imorgon för nu måste jag verkligen sova. Godnatt 💜 



Kom ihåg mig?