Halloween partaaaj

Spenderade morgonen & förmiddagen med Michelle och Kenny. Vi åt frukost tillsammans, kollade konståkning och klippte hår! Eller ah Michelle klippte både mig & Kenny så nu är vi båda nyfrisserade :) Jag har inte klippt topparna på ett år så jag kände att det änna var dags nu. Fick tagit mig en halv timme till att borsta ur mitt rufs från kvällen innan med, kaos tovigt var var det var! 

Åkte hemåt vid 13! Knöt på mig skorna, tog på mig vantar, i med headsetet, på med pulsmätaren och solglasögonen för att gå en pw på 6 kilometer. Så härligt väder idag så var tvungen att passa på. Sedan degade jag i soffan resten av eftermiddagen framför både filmen Believe, Pokémon, Mean Girls och Catfish, finns så roliga program asså! 



Kvällen spenderades i mitt kära andra hem, ishallen. Som alla andra söndagar har vi träning 19-21. Idag gick bra trots att jag var lite seg. Har märkt att jag blir mer seg när jag vilar, så får sluta med det haha! Gjorde ännu ett tappert försök att få bort halloween-sminket, bättre lycka denna gången. Inte borta helt men nu är de mesta bort i alla fall. Hyffsat redo för kommande arbetsvecka. Sjukt tråkigt bara att Tobbe inte jobbar kvar från och med imorgon :-( Hoppas ni haft en grym Halloween och en grym helg i alla fall. Kramar  



Kom ihåg mig?