Veckan rullar på

Både igår och idag har varit väldigt snajsiga dagar. ☀️ Jag har vilat till max vilket verkligen behövdes då jag har tränat varenda dag senaste veckorna! Igår bytte jag om till mina leopardbyxor och åkte in till stan. Fick även premiär använda min skinnjacka vilket kändes väldigt vårigt! 🌸 Jag gick runt lite i affärer och fick köpt mig en ny bikini. Har länge velat köpa en svart, enkel bikini som passar till ALLA mina solglasögon. Efter det köpte jag mig lite kyckling från Pica Deli på Hemköp i Nordstan och satte mig ute vid Kungsport i solen och käkade! Efter det kollade jag lite mer i affärer, testade lite fina tunikor från bl.a Bik Bok. De har faktiskt väldigt fina till bra pris! På vägen hem blev det en hallon smoothie från Condeco som jag slurprade i mig på bussen hem. 



Dessa byxor köpte jag för några dagar sedan. Från h&m för 199kr! 👌 

Idag började dagen på BÄSTA tänkbara sätt! Jag vaknade UTVILAD, av mig själv, 5 minuter innan alarmet ringde och till ett ljust Sverige med strååålande sol ☀️ Åh hela dagen blir ju så mycket bättre. Startade dagen med en proteinrik frukost bestående av kvarg (blandad med stevia saft), frusen mango och bananskivor på det 👌 Sedan en snabb jobbdag på 9 timmar & efter det har jag bara hängt på bryggan hela eftermiddagen! 😍 En grym dag med andra ord. 



Måste även tillägga att jag får panik på att så många kvinnor i bl.a USA verkligen förstör sina kroppar med botox och silikon.. Jag förstår inte grejen eller vad som är snyggt med Ö-kupa på bh... Asså dessa bilder jag får PANIK



Så sjukt fult och äckligt... Ohälsosamt, skaderiskabelt, dyrt och farligt. Asså snälla lägg pengar på någonting annat. Tänk att vara så rik att man inte vet vad man ska lägga pengarna på och lägger det på sådanhär skit. 😩 




Kom ihåg mig?