Torsdagsångest

Ibland verkligen ÄLSKAAR man ju väderappen på iPhonen när den visar sågär fint väder ☀️ De senaste veckorna har man ju knappt vågat klicka in och kolla för att man vet redan innan att det bara kommer visa blåst, låga temperaturer och regn. MEN idag kunde man ju inte annat än att bli lycklig när Sverige levererar sol. 💃


Blev därför att springa ut på lunchrasten för att hinna spendera varenda sekund av 40-minuters-rasten ute i solen. Min hud behöver färg känner jag! Blev till och med lite röd under denna tiden, jag som endå har svårtatt  bli röd. Snacka om att min hud inte sett solen på evigheters evighet. #livetsomlycklig

Idag var en helt okej dag på jobbet. Trots att jag vaknade upp och trodde i flera timmar att det var fredag och inte torsdag. Den känslan när man inser att det inte är den dagen man hoppas blir man sjunt deprimerad. Dagen gick inte fort men heller inte långsamt. Dock har jag surfat slut allt mitt internet denna månaden, därför kan jag varken använda fb, instagram eller snap så fort jag befinner mig någonstans utan wifi. Det suger ganska stenhårt då jag är helt borta från allt som har med social media att göra under 06.30 - 15.24 😫

Gör lite extra reklam för mina hejdundrande nike byxor! Snabba byxor som de ska gymmas mycket i. Jag bara DÖÖÖR på dom 😍 




Kom ihåg mig?