Start på veckan

Dagen som började med så fint väder slutade med världens kaosregn och tusenmiljoner blixtrar ☔️⚡️ Att det svenska vädret aldrig kan bestämma sig. Man blir ju så trött! Vart är sommarvärmen och den strålande solen. Jag och resten av Sverige vill ha glass och shorts väder! 😍 Jobbet flöt på bra idag. Dagen gick hyffsat fort, vilket var riktigt skönt. Tog bussen hem för att Jonas tränar på måndagar & torsdagar vilket leder till att bussen går snabbare för att komma hem. Köpte mig en Celsius på Pressbyrån för mitt lock är slut och begav mig till gymmet. ☀️ Gick en pw på 1 timme & gymmade sedan mage. Skulle varit ben idag men min gymkompis fick förhinder och kunde inte gymma så vi tar förmodligen ben imorgon istället! Jag körde många utav dessa övningar. 👇

Till dessa övningar lade jag även till brutalbänk och hängande leg raises! För att det verkligen skulle kännas ÖVERALLT! Finns ju inget bättre än träningsvärk i mage 👌 Efter gymmet köpte jag lite kyckling & köttfärs på Ica som jag åt tillsammans med min proteindrink och massa vatten på det. 

För dom som undrar är det detta pulver jag använder mig utav. Dahlblads three in one som består av 90 kcal per portion då man blandar 70 ml pulver med 1 dl vatten. Smaken är banan-choklad men den finns även i vanilj, vanlig choklad och jordgubb. 21 g protein per 100g, 0,4 gram kolhydrater och 0,3 gram fett. Så för att snabbt få i sig protein efter träning är detta ett bra pulver som inte har så mycket kalorier i sig. 

Efter detta brummade jag i ÖSREGNET till Orust för att hämta en eventuell balklänning som jag skall låna till en bal som äger rum på fredag ute på Marstrand. Om det blir av (lite osäkert ännu) så kommer det bli sjukt kul att gå på yttligare en bal! 💃 Jag kan tyvärr inte använda min klänning en gång till då jag både råkade spilla hela köttbiten från middagen i knät på den under min bal förra året + att jag rev upp tyget på framsida utav att klättra över ett staket under kvällen. Men man lär sig av sina misstag & dumheter så detta skall jag INTE göra om. Ska vara super rädd om klänningen denna gången! 




Kom ihåg mig?