Söndag i all ära! 💪

Vilken härlig och aktiv dag jag fick till, fylld av aktiviteter! Man känner sig så nöjd att man inte sover bort sin söndag som många andra gör! 👌 Skönt att komma upp ur sängen och faktiskt göra något när man väl är ledig. Trots att vädret inte var på topp imorse traskade jag mitt trötta jag upp, åt en god omelette frukost innan jag begav mig med bussen in mot stan. Där mötte jag upp min fina vän Alice & gick vidare med henne mot Scandic Opalen. Där var det nämligen pärldag för ung cancer som vi skulle gå på och pärla lite fina armband i hopp att pengarna för armbanden går till att förbättra läkemedlen mot cancer! 💛 Pärlar man 5 st armband får man även ett själv, vilken är en superidé för att få fler att pärla! 



Efter massa pärlande, tror det blev 20 armband sammanlagt för mig och Alice så promenerade vi hem. Alice skulle plugga och jag vidare mot stan. ☀️ Vädret sprack ju verkligen upp så det var rintigt härligt att promenera ute! Jag köpte mig mat från Pica Deli på Hemköp i Nordstan och satte mig sedan ute i solen och åt! Bara satt och njöt verkligen. Unnade mig även en burk med färska hallon till efterrätt vilket var riktigt gott. 

Kände mig fortfarande trött, vilket ledde till att jag gick & köpte mig en Celsius med. Avnjöt den i solen innan jag gick vidare till gymmet vid Domkyrkan. Där power walkade jag en och en halv timme innan det var dags för ett yoga-pass på 55 minuter. Det var mycket jobbigare än jag tänkte mig. Så nu har jag hunnit med bussen hem. När jag kom hem stod FÖR FÖRSTA GÅNGEN mat klar på bordet, asså lyckan som uppstod! Mätt och belåten hoppar jag in i duschen. Hoppas ni hade en lika bra dag som mig! 💕 


Nu taggad jobb och GRIT strenght imorgon. Är redan mentalt trött inför det men det ska nog gå! 💪 Vi hörs imorgon. 




Kom ihåg mig?