Sommarfestival!

Vilken najs dag, vilken sjukt najs dag. Myclet bilkörning och mycket knök men det var helt klart värt. Träffade spontant 9 nya vänner också, så kan det gå! Sov hemma i Stenungsund, där jag har mörkläggande gardiner så jag fick sovit 13 timmar inatt, vilket verkligen behövdes! Vaknade vid 11, åkte in till Stenungsund och lämnade Michelles tröja som hon glömt i min väska + hämtade min resväska inför Rom hos Clara. Hon lånade den när hon åkte till USA! Sedan åkte jag vidare till Stig Center där jag köpte ett lock Celsius på Snus lagret. 👍 Direkt vidare till gymmet för lite biceps och triceps, direkt hem och äta sedan en sväng till till Stenungsund för att lämna av Jonas hos mamma för de skulle iväg till Sunne över helgen! ☀️ För min del blev det sedan att skriva ut biljetten till SUMMERBURST, hem och duscha och sedan ta bussen in mot Ullevi. Där hämtade jag ut mitt festivalband och mötte upp Clara, Julia, Natalie och Johanna och avnjöt en kall dricka i solen innan vi gick in till festivalområden där musiken spelades. Innan Dada Life spelade hann vi med att käka borta vid Bergakungen. Jag o Johanna hann till både Netto och donken (vi lite sparsamma) men jag skulle äta hemma sen så jag köpte ingenting! 💃 Efter det gick vi till stora scenen, knökade oss hyfsat långt fram och hoppade bland tusen personer till deras grymma musik! 


Efter Dada Life, sprang jag ut till spårvagnen för att ta mig hem fortast möjligt. Vi hade nämligen vår allra sista konståkningsträning i Kungälv för iår. Jag kände att jag ville gå på den så tog bilen från mig 19.45 och hann PRECIS i tid till klockan 20. Var på isen 20-21.15 och åkte sedan tillbaka hem, käkade och vidare tillbaka till Ullevi. Buss och spårvagnarna går så ofta vilket är otroligt skönt 👍 Hann precis till 22.15 när Tiesto började spela OCH HAN VAR GRYM! Jag tappade bort mina komplsar direkt men hittade hela tiden någon nyatt  stå med så det gick! Fick lyssnat till 23 sedan drog jag med några nya kompisar fråm Jönköping som jag helt random började snacka med på bussen in och käkade donken med dom ochdrog  sedan med samma buss hem. Klockan var runt 01.30 när jag var hemma. Somnade direkt 🎶 Summering av en GRYM dag! 









Idag är det också ett bra schema från och med klockan 20.15 när Dimltri Vegas och Like Mike tar sig ann scenen. Sedan lyfts hela Ullevi när Steve Angello och David Guetta kommer. 😍☀️👏 Idag lär summerburst äga hela Göteborg!



Kom ihåg mig?