Varför klaga?!

Det känns så skönt att veta att man har sanna och helt fantastiska vänner runt omkring sig. Jag har verkligen de bästa vännerna i världen vilket gör mig så lycklig just nu. Jag vet att ni vet vilka ni är och jag hoppas ni tar åt er och verkligen förstår hur mycket jag uppskattar er.
 
Ja som sagt uppdaterar jag inte så mycket just för tillfället men jag funderar på att börja igen för på något sätt känns det så skönt att skriva av sig lite då och då och samtidigt som man uppdaterar minns man vardagen lite bättre. Det är kul att kunna bläddra tillbaka och se vad man gjorde en viss dag för länge sedan. Nu är det så otroligt lätt att glömma av saker som var för länge sedan man gjorde. Just nu kretsar mitt liv mest runt jobb och träning - vilket kommer leda till att det kommer bli mycket prat och uppdateringar från en trött Elina efter antingen en lång arbetsdag eller ett mördarpass på gymmet eller isen men eftersom det är frivilligt att läsa så gör jag precis som jag vill! ♥
 

Just nu är jag så lycklig som på bilden. Jag trivs bra med mitt liv och min vardag & det finns inte mycket jag skulle vilja ändra på om jag så kunde. Jag längtar bara sjukt mycket efter sommaren då jag har så mycket att se fram emot. Så snälla ge Sverige bra väder! <3 Bilden är btw från min sommar som entertainer i Italien. På scenen där jag trivs som bäst.  
 

Härligt att höra going! Är fräck nog och förutsätter att du inkluderade mig i vänner du uppskattar, så ba så du vet: uppskattar dig jääääääääättemycket också babe!!!!<3 Och tycker bloggningen är en skitbra idé (y)

Svar: Klart du är! :D Bäst är vad du är! KRamisar <3
Elina Hagberg

Moa

Hej Elina Moa här från italien kommer ihåg det där jätte mycket! Saknar dig hoppas vi syns snart. Hälsningar Moa

Svar: Hej Moa sötis! :D Klart jag kommer ihåg er. Hur mår ni? Kramisar
Elina Hagberg

Moa

Hej! Ja jag mår väl bra jobbit i skolan med alla np prov men annars är allt okej! <3 Hoppas vi syns Moa! Kramisar!

Svar: Härligt att du mår bra annars! Snart är det lov så kämpa på i skolan! ;D Det hoppas jag med min bågskyttare, kram <3
Elina Hagberg

Moa

Haha! Aa, ja snart är det lov nu på torsdag faktiskt men det kommer nog gå bra annars också tor jag! Ha en pra påsk nu min fina chef! <3

Svar: Vad härligt! :D Kommer gå super ! :D Tack och detsamma min favorit <3
Elina Hagberg

Haha, ha det bra nu! Kram <3 Moa




Kom ihåg mig?