Sämst dag

Haha ja idag blev inte riktigt som planerat. Hade värsta gympasset i tankarna och längtade hela dagen efter det men kände mig sämre och sämre ju fler timmar som gick på jobbet. 🙈 Var inte riktigt med i huvudet, det snurrade när jag suttit en stund och ställde mig upp igen och kroppen kändes helt seg. Fick skjuts till & fråm jobbet av min lagledare idag (då jag bor på vägen) vilket var skönt. 👍 Har spenderat hela eftermiddagen i sängen! Skulle gå ner till Coop och handla men pallade inte, hehe. Hade behövt handla lite kvarg o så men får ta det imorgon eller på onsdag istället! 😁 Inte så jättenoga just idag men de hade varit gott. Jag hann tvätta idag i alla fall så gjorde något vettigt. + att jag gick ner till våran lilla godisbutik här och köpte lite glass & en snickers. Det behövdes kände jag! Nu (som vanligt) avslutar jag dagen med matkoma & framför Lotta på Liseberg. Så glad att jag PRECIS lyckades tajma Medina när dom uppträde 😍💃  



Tack å hej för mig imorgon blir en grym dag! Jobb, tattoo och sedan BIO med superpojkarna 🎥👆 



Kom ihåg mig?