Semester på hög nivå

Spenderar eftermiddagen, kvällen och natten med mina favoritpojkar! :-) Efter lite småfix hemma och lite Gothia på det tog jag mitt pick och pack för gym, middag och övernattning med film och mys hos superpojkarna! :D Åkte buss från mig till Eriksdal, där hämtade Johan upp mig och vi åkte direkt till Friskis, körde ett mördarpass på alla muskelgrupper vi kunde hitta (nästan) haha. Nej men vi körde bröst, axlar och triceps :-) Gick riktigt bra! Lite stretching och lite proteinshakes senare var vi påväg hem med grym musik till Patrik. Vi lagade mat tillsammans (köttfärssås och spagetti variation med massa av allt) :D Bila till maxi, grym musik i högtalarna, handla lite, körde in i biltvätten, fick gratis cola, köpte glass, målade naglarna medan Patrik klippte gräset, och åt äpplen och smultron från Patriks trädgård. Klockan är redan 23 och vi inväntar att nedladdningen av Föräldrarfällan ska bli klar så vi kan kolla på den och sedan somna! :D 



Vi hade shirt-less tema när vi lagade mat, det gillade jag och det borde göras oftare! ;-) 






Bäddat och klart :-) 



Kom ihåg mig?