Överrasking 1

Avklarad! Men trots det kan jag inte skriva om vår resa på bloggen för det finns ännu en överraskning som inte är genomförd än. Vi stannar här hos Alice tills på fredag & åker fram åt eftermiddagen vidare uppåt till ett land som börjar på T. Så jag får blogga ordentligt om resan när jag väl kommer hem! :) Vill absolut inte riskera att spoila överraskning nummer två. Man kan ju liksom aldrig vara säker. Men jag föredrar det säkra före det osäkra så ni får nöja er med att njuta av lite awesome bilder under tiden. Sedan i fredags har jag haft SÅ. KUL. Helt sjukt! Hänt så mycket roliga grejer & jag har skrattat ordentligt! 









Avnjöt en semesterdrink. 





En del av en fantastisk resa med vänner jag tycker om väldigt väldigt vääldigt mycket! Ni gör mina dagar helt gryma, jag har absolut ALDRIG tråkigt med er. Allt sedan i fredags har varit så himla roligt. Vi ska vara nöjda att vi lyckades grundlura Alice så ordentligt! Bbbäst är ni pojkar! 



Kom ihåg mig?