Jag är såå lyckliiig

Över att ha semesteeeer! Känns helt fantastiskt att faktiskt vara HELT ledig, 24 timmar om dygnet. Att få välja och planera sin dag helt som man vill är så otroligt härligt, vilken lättnad. Så kul bara att jag alltid lyckas planera ihop ett fullsmockat schema när jag är ledig så att jag trots min ledighet alltid har fullt upp haha. Måste ju hinna med allt jag vill göra på dessa 4 semesterveckor så då kan man ju inte ligga och lata sig och sova bort eller slösa på dagarna som går. Har massa att stå i och som jag vill hinna med att göra innan vi börjar jobba igen. :-) 

Idag vaknade jag av mig själv klockan 9. Utvilad och pigg gick jag upp och såg att det var varmt och strålande sol ute (Y) Alltså lyckan som uppstår när man drar ner rullgardinen och ser att solen är uppe gör ju en på såå mycket bättre humör. Planerna för idag var att ta mig in till Stenungsund för lite ärenden, gym och shopping. Jag kollade bussar när jag vaknade och eftersom jag vant mig att åka buss i stan nu där det går en buss var typ 4e minut blev jag helt paff när jag såg att jag inte skulle hinna med 10 bussen.. Och nästa gick inte förens 15?! Alltså är det ett skämt? Bor man på landet eller bor man på landet :| Så typiskt.. Ja men vad gör man när man inte har bilen hemma och det inte går några bussar? Jo man promenerar! Så jag tog på mig mina bekvämaste nikeshorts, hoppade i mina snabba skor, packade min ryggsäck och började traska mot Stenungsund. 1,5 timmar senare var jag framme. Lyckades på vägen också boka tandläkartid tills den perfekta tiden jag var framme, alltså 11.40. Där snackar vi tajming återigen! :) 





På vägen in, stannade jag vid Ica uppe vid ishallen & köpte mig lite frukost/lunch mat. Det blev SÅKLART mat från Pica Deli för det är så sjukt gott! Åt i solen innan jag fortsatte ner mot torget & tandläkaren! Tandläkaren gjorde sitt jobb snabbt och bra och nu är min tand heeel igen (Y) yeey! 




Efter tandis var det fortfarande fint väder, solen sken och det var varmt så jag satte mig på bryggan en stund. Hann blogga lite, kolla snap och bara vila/sola lite :-) När vädergudarna gick emot mig gick jag in och hann kolla lite i affärer. Hann hälsa på två vänner inne på Coop och även träffa massa kända ansikten som jag inte sett på länge, det var kul! Fick sedan mail från Posten som berättade att mitt paket från Fitnessguru har kommit! Lycklig som jag blev promenerade jag bort till Kvantum och hämtade ut det! :-D 


Det var mitt nya proteinpulver och smart shake som kommit, yeey! Jag tänkte testa detta istället för mitt gamla och se om jag gillar detta bättre! Detta är med smak av Vanilj och vit choklad, passar både som shake och att ha i kvargen på morgonen! Imorgon bitti tänkte jag testa i kvargen och se om det är så gott som Michelle beskrev det :) Detta skall bli intressant, älskar att testa nya saker, speciellt träningsrelaterade saker. Efter denna beställning blir det förmodligen "ren träning" som gäller (men bara kanske) ;-) 



Efter jag hämtat ut paketet gick jag till Michelle för att kolla hur hon mådde. Hon har gått och fått halsfluss & jag tycker så synd om henne :-( Pratade med henne en stund medan jag slukade min Celsius som pre-workout innan gymmet. Gabbi kom några minuter senare och hämtade upp mig och vi åkte till gymmet tillsammans. Idag var det dags för bröst och biceps! Efter gymmet, vid 17.30 hälsade jag på Michelle yttligare en gång, gick sedan till Ica för att köpa en grillad kyckling som åts till middag tillsammans med omelett och creme fraiche idag igen. Fick skjuts av Madde hem, tog en dusch direlt & åt framför tvn. Nu blir det att borsta tänderna och sedan bums i säng. Imorgon står morgonpromme, stan & gothia cup med Aleks på schemat - jag längtar för jag har inte träffat han på så länge! (L) Natti! 



Kom ihåg mig?