Hemma sysslor

När jag beställde mitt nya proteinpulver från Fitnessguru fick jag även med kalorifria nudlar. Tänkte att gratis bör testas och lagade dom till lunch precis. Jag kan ju säga att det är bra som ett alternativ om man vill ha något nudellliknande på tallriken, men inte äter kolhydrater eller vill minska kaloriantalet i maten. Så sätt var de bra men jag kan inte säga att jag tyckte om dom. Känns lite som att man äter och tuggar på gummi, sedan såg de inte så aptitligt ut när de låg ihoprullade i kartongen haha. Men de var iaf värt de 0.4 kalorierna man fick i sig! :) Till middag blev det i alla fall fajitastekt kyckling med nudlar och paprika. Sedan grädde och soja som sås, samt lite chilisås. Såsalternativet blev lite det som fanns när jag insåg att jag tog sista creme fraichen igår till middag! :|| 




Nu på morgonen fick jag bäddat om min säng, dammsugit och tvättat alla kläder. Den allra sista omgången ligger i tumlaren nu så det blir snart helt klart. Hann också fixa klart presenten till min tjugoåring och samt lagat mat. (Y) Tänkte bege mig mot gymmet snart, frågan är bara vilket gym jag tar! Blir nog fitness här i Gamlestaden idag. Pallar varken ta mig in till stan eller Eriksberg. Hade velat kolla lite Gothia men är för lat för mitt eget bästa idag haha. Jag kan heller inte bestämma vad jag ska träna hehe. Rygg lockar juuu :D 

Just de ja, frukosten imorse var DDDELISIOUS! (L) 



Denna magiska kvarg med vanilj och vitchoklad pulver! Med hallon till vid sidan av, dessert a la grande (Y) 



Kom ihåg mig?