Fabulösa 10 dagar

Hemma efter en helt GRYM resa med mina absoluta favoriter! Körde upp på uppfarten, 5000 kilometer senare. Trötta och sega efter en hel dags bilkörning. Men sista dagen blev med en succé. Grym hotellfrukost, lagom tid spenderad i bil, bra stopp på vägen, åkte Tysklandsbåt och köpte på tax freen, glass stopp i Malmö (malmös bästa glasscafé), grym musik, grymt sällskap och fint landskap. Jag älskar mina vänner & vackra Sverige. 


När jag kom hem tog jag mig en dusch. Gick sedan ut på en 5 kilometers promenad med Asta, duschade igen, slängde in kläder i tvätten och satte mig vid datorn för att lägga in alla bilder. Kollade igenom bilderna och kom på mig själv med världens leende på läpparna. Jag har verkligen haft helt gryyyymma dagar i Europa och spenderat tid med några utav mina allra bästa vänner. Mina nya Nike Pro shorts har kommit med, lycka! De ska testas imorgon bitti :) Godnatt, nu blir det sova i min eeeegna säng, men dock helt ensam. Kommer kännas tomt eftersom jag sovit tsms med Johan & Patrik i 10 dagar nu. Natti! 





Kom ihåg mig?