Dödens död

Varit GENOMBLÖT av svett hela dagen på jobbet, stiger på en tvär varm buss & påväg mot ett svettigt gym... Haha tror inte det finns en enda torr fläck på min kropp just nu, man känner sig sådär lagom fräsch :'-) Nu bär det i alla fall av till gymmet för rygg & triceps (kanske även lite biceps) för att sedan dra vidare mot Bergakungen för att äntligen få träffa mina superpojkar & kolla 22 jump street då (men det är bara ett plus i kanten) :-) Efter det ska jag snabbt hem, laga mat, duscha ORDENTLIGT och sedan somna så tidigt som möjligt! 


Idag är det 2 dagar kvar till semestern, jag har fixat min header & beställt två fina tröjor från Odd Molly. Samt allt som ska göras är gjort. Nu är det bara att kämpa på det sista på jobbet för att sedan kunna avnjuta semestern till max! Jag är taggad till tusen :) 



Kom ihåg mig?