Sista dagen i Svearike

Jag är taggad till tusen. Idag är jag och Gabbe i Sverige för sista dagen 2014! Så sjuuukt grymt att det redan är inatt/imorgon bitti vi beger oss mot paradiset! 

Idag vaknade jag faktiskt av mig själv vid tio. Gick upp och satte ägg på kokning och gjordr i ordning lite lucia-frukost till Mamse och Roger. Gick upp igen, åt och löste korsord och fixade med de sista bilderna och räkningarna innan Thailand. Jag fortsatte att packa & la även ner allt i väskan, den väger trots att jag knappt har med något! 

Vid halv ett var jag färdigpackad och redo för att åka. Roger körde in mig till Stenungsund där jag pantade burkar för Roger och handlade en creme fraiche. Nu är jag påväg i bilen till Göteborg med Michelle & Kenny. Vi ska till Jul på Liseberg vid 18. Men först skall jag hem till min far och lämna mina saker, jag skall gå en promme med Alicia och sedan käka lite middag. Eftermiddagen & kvällen spenderas på Liseberg. Ska bli mysigt 😃 



Kom ihåg mig?