Årets första julbord

Gick av stapeln igår! Det var sååå himlans gott. Så många goda alternativ att till och med JAG, kräsen som jag är åt mig proppmätt på godsaker. De hade även mycket vegetariskt alternativ och mycket nytt som var spännande att prova. Samt det VIKTIGASTE av allt att ha på ett julbord för att tillfredställa mig, färskt vörtbröd. Så gott. Alla satt i matkoma efter cirkus fem omgångar med mat. Magen var nöjd och alla var glada. Det var en riktig värd kväll tillsammans med min familj. Eftersom alla ville dricka snaps och julöl blev det jag som agerade chaffis senare på kvällen så jag brummade hem vid nio. Väl hemma, mätta och belåtna slog vi oss ner i sofforna och bara tog det lugnt. Jag somnade runt 11, så skönt efter en lång jobbvecka. 





Väl hemma kollade jag dagens avsnitt av julkalendern - Piratskattens hemlighet. Kalendern är riktigt bra och spännande i år så jag rekommenderar verkligen att kolla. Jag ska till och med streama de sista avsnitten i Thailand. Julkalendern är ju decembers höjdpunkt. 




Kom ihåg mig?