Super helg

Kommer somna gott ikväll för jag har verkligen fått ett GRYMT avslut på en helt fabulös helg. Jag är så glad just nu, allt känns bra och många pusselbitar börjar falla på sin plats. Denna mamse- och dotter helg har verkligen varit super. Vi kom fram till släkten vid 12, spenderade hela dagen och natten där. Jag, Emmy och Filip lekte och busade hela kvällen och hade det superkul. Så himlans kul att träffa dom igen, var över ett år sedan sist! Helt sjukt vad tiden går fort, känns som det var igår jag tog studenten & träffade dom. :-) En sådan fantastisk familj jag älskar väldigt väldigt mycket. Igår kväll spelade vi mycket olika spel, bland annat "med andra ord" som helt klart är ett utav mina favoritspel. Så roligt och det bidrar alltid med många skratt och felsägningar! A-Ö är också ett favoritspel jag börjat spela mer och mer! Igårkväll (imorse) kom vi inte i säng förens vid 4.30, vilket ledde till att många vaknade helt utslagna och trötta vid 11 då det serverades frukost. Pallrade oss upp, jag drack oboy till frukost (var typ hundra år sedan sist) men det var sjukt gott. Väldigt kul att se hur ens kost förändrats med åren, när jag var mindre bestod oftast min frukost av fil och flingor (helst frosties eller corn flakes med SOCKER på) haha, gärna oboy med mjölk och minst två mackor. Nu är det nästan aldrig socker till frukost, verkligen heelt tvärt om. Helst stekt ägg med ost och skinka eller kvarg med mitt proteinpulver och hallon. Gärna ett STOORT glas vatten till. Då var jag även mer fit och smalare, hur var det ens möjligt med den kosten man hade då haha. Jag och Michelle har diskuterat detta många gånger! :-) 

Efter frukost packade jag och mamse våra saker, bar ut det till bilen och tätt där efter begav vi oss hemåt. Jag slocknade efter mindre än 5 minuter i bilen & vaknade av mamses röst utanför Överby "ska vi svänga in här och shoppa lite", och vi gick någon timme och kollade i affärer. Jag fick köpt mig ett par vinröda jeans, som jag redan längtar tills jag får använda! Mamse testade lite saker men köpte inget, good job! :-) Inatt kommer lönen, jag är taggad! Ska spara så mycket som möjligt denna månaden! Ska inte köpa NÅGRA kläder i september! Helt sjukt att det snart redan är september, kaos! Vi lämnade överby och körde vidare i spöregn, var hemma vid klockan fem, då jag kom på att jag hade träning senare på kvällen, jag som hade lovat att träffa Alice, hade ju heeelt glömt bort att de sena träningarna på söndagar har börjat! Åkte till isen och tränade två timmar tillsammans med världens bästa klubbkompisar & bästa vännerna Fanni och Jossan. Första timmen hoppade vi igenom alla hopp och det gick HUUUR BRA SOM HELST, hela timmen var jag helt lycklig och jättepigg i kroppen! Stod massa trehoppskombinationer och min lutz var bättre än vanligt. Säkerheten och känslan i mina hopp börjar komma tillbaka och det gör mig så glad. Andra timmen körde vi program och jag börjar komma ihåg mer och mer av mitt långprogram, det är jag också glad över. ALLTSÅ VILKEN DAG. <3 Jag verkligen älskar träningar som denna. Helt utmattad och slut på energi kommer jag somna gott ikväll.





Städat lite i mitt skåp. Fint va? ;) Sedan är de lite kaos i ishallen för det är fullt av is PÅ GOLVET, utanför isen på väg fråm vårt omklädningsrum till där vi går på?! Vad hände där liksom?! Håller ALLTID på att ramla när jag går där, väntar bara på att jag ska halka och falla pladask på rumpen där... Hoppas ni också haft en grym helt där ni varit glada, ätit mycket mat och gjort många roliga saker. Godnatt!




Kom ihåg mig?