Snart smäller det

Haft en grym svensk sommardag idag. Verkligen njutit av den lediga dagen efter intervallerna som fick oss att vilja spy imorse haha! Käkade lunch vid 14, tillsammans med min bror och hans vän på Nemos. För min del blev det kycklingsallad, för min bror Kebabtallrik och för Lars en pizza. Det satt fint i magen efterråt. Så härligt att man också kan sitta ute och äta, verkligen njuta av maten och solen! Vid 15.30 kom pappa med bilen till oss och vid 15.45 åkte vi mot hemtrakterna. Fick packat upp alla mina saker + städat garderoben. Kändes skönt med lite ordning och reda! :) Satte mig utei solen en stund, gick ut med hunden, åkte in till Stenungsund och spenderade kvällen med Michelle, Kenny, Martin & Niklas. Vi var nere på Hawaii där vi både badade och spelade volleyboll. På vägen hem fick jag även tag påmina  NYSLIPADE SKRIDSKOR som är lika redo som jag för lägret imorgon! :-) 




Härlig dag med härliga vänner! 



Kom ihåg mig?