Segaste dagen i veckan är avklarad

Ja, tisdagar brukar ju vara den segaste dagen på jobbet men gick idag väldigt fort. Eller ah, första passet gick bra, andra passet gick BRUTALT segt bara för att jag hade förstation och var hungrig.. Kollade på klockan varje minut vilket ledde till att allt kändes så långsamt. :-| Vi stod stilla väldigt mycket idag, så det lär bli någon lördag framöver vi kommer att jobba (förmodligen) men övertid = mer betalt så det tackar man ju inte nej till :-) Skrattade väldigt mycket på jobbet idag, både åt andra & mig själv. Fick även löst allt krångel med samåkning, så nu är i princip hösten klirrat yeey! Läste även i mitt horoskop att jag borde resa snart, borde lyssna på det hihi. 


Efter jobbet rusade jag ut ur fabriken & satte fart raka vägen mot gymmet. Hade lite bråttom idag eftersom mamma & Margita (mammas pojkväns mamma) låter så annorlunda att säga pojkvän till mammas kille menah... De väntade på mig för att vi skulle plocka björnbär ute i skogarna. Vi har ett special ställe vi åker till varje år och plockar & idag passade utmärkt. I alla fall.. Jag fick till ett grymt axel- och magepass, känner att jag verkligen körde slut på mina axlar & höjde även idag vikterna lite, vilket känns otroligt bra! :-) Sedan köpte jag lite kyckling från Pica deli (eftersom det är en bit hem) & jag var hungrig, senaste maten var klockan 11, lunchen på jobbet. Direkt till Stenungsund för att plocka upp Margita och sedan hem, byta om, käka lite mer och sedan direkt till björnbär-plockar-stället. En miljon rivsår och taggstick senare åkte vi hem med flera hinkar fulla av björnbär som mamma ska göra kräm och sylt på imorgon. Sedan även spara lite bär till mig & min kvarg. Nu en dusch senare blir det läggdags, tillåter vädret KANSKE det blir morgonpromme imorgon. Om inte blir det i alla fall en springrunda imorgon kväll för att värma upp inför Color Me Rad som går av stapeln på söndag! JAG ÄR TAGGAD TILL TUSEN (L) 






En miljon bär i magen senare med. Haha hade ju kunnat plocka på mycket mer men åt typ upp hälften. ;-) 

Världens bästa mamse! 



Kom ihåg mig?