Helt najs trots regn

Ja men man ska ju inte klaga. Jag känner redan känsla av rutiner här haha. Jobb, träning, städa, laga mat, äta, sova OM OCH OM OCH OM IGEN. Så mina veckor kommer se ut framöver, förutom helger som kanske skiljer sig lite (förhoppningsvis). Fast jag ska ju absolut inte klaga för jag är så nöjd att jag märker nu att jag hinner träna på isen från 17 i alla fall! (y) Jihoo. Idag hade vi träning 17-19! Det gick jättebra, jag hoppade konstant i 2 timmar & nu är mina ben sköra som bara den, kommer kännas skönt imorgon. Vilodag från konståkningen imorgon = gympass med Arben. Vi ska kötta bröst och biceps & jag längtar redan. Sedan spenderar jag natten i Göteborg för att göra det enkelt för mig & åker med min bror till jobbet. Nu blire lägga sig tidigt för att förhoppningsvis vara piggare imorgon bitti än vad jag var imorse. Satt och tvingade upp ögonen i bilen påväg till jobbet haha ^^ 




Hoppas ni haft en bra dag. Även att ni får en lika bra eller till och med bättre imorgon. :-) Kramar



Kom ihåg mig?