Första augusti

REDAAAAN?!?! Helt sjukt vad fort både tiden & semestern går. Vaknade upp riktigt gott idag, sov väldigt skönt inatt och vaknade upp väldigt pigg och utvilad. Finns det något bättre? :-) nu blir det morgonpromme ute i solen som jag ser finns bakom persiennerna sedan frukost ute på bryggan för att tagga gym med världens bästa Tobias som äntligen kom hem från Portugal igår! :D Jag ska agera tyrann & krossa han med ett rygg- och lite armar pass. Även lite mage för det behövs & är roligarr när man kör två! :-) Idag lär bli en bra dag! 
 
Igår kväll kollade jag och Jonas på en GRYYYM film! Vi kollade Divergent, så ni kom inte sett den vet vad ni ska göra de kommande dygnet!! Sååå grym var den! :) Jag älskar skådespelaren som spelar tjejen, hon är även med i "The fault in our stars"! 



Kom ihåg mig?