Extremt slutkörd

Haft en grym dag tillsammans med världens bästa Josefine! Efter Alice åkt hem åkte jag & Jossan in till Stenungsund, vi lämnade Jakkos högtalare hemma hos Janne, lämnade Jannes scarf, lämnade Clarres jacka, pantade burkar och köpte oss lite godis. Som vi behövde för att få lite energi! :-) Vi kom hem, fixade det sista med tältet, bar in det i Jossans bil, gick lite Slack-line och hoppade studsmatta. Sedan lade vi oss inne i soffan & stendäckade inom 10 minuter! Vaknade upp två timmar senare helt döda! Haha käkade lite räkmackor med räkorna som blev över igår innan vi bytta om och gjorde oss i ordning för träningen. 



Träningen gick grymt, trots att vi var så trötta. Kroppen var så seg och benen var så möra! Jag förstår inte hur jag, Fanni och Jossan orkade. Vi hoppade konstant i två timmar & hade huur roligt som helst på isen. Vilken träning, älskar sådant här! :-) Nu sitter jag i baksätet i Jossans bil och gör mig mentalt redo för sängen. Ska upp imorgon vid 4, så känner att det är dags att sova ikapp några timmar. 




Är alla ni fina redo för en ny vecka? Med nya mål & nya möjligheter är jag redo att påbörja en ny vecka. Denna veckan ska vara nyttig, det har jag bestämt. Hör av mig senare under äveckan när jag vet hur det gått! Josefine, om du läser detta. Tack så sjukt mycket för en helt fantastisk helg. Tack för all hjälp, alla skratt och för att du är så otroligt grym. Du är bäst, älskar dig så!!! Godnatt på er! 



Kom ihåg mig?