Extremt grym dag

Jag är såååå lycklig för alla pass gick bra idag. Fick stått min axel igen och hoppade bra salchow och toeloop. Hela dagen har verkligen varit grym. Lunchen var Melanies extremt goda kycklinggryta (min absoluta favoritmat helt klart) jag fick den både till lunch och middag. Till middag var det lax och hon vet att jag inte äter fisk så snäll som hon var sparade hon kyckling till mig! :-) Första passet hoppade vi axel och öggel och sachow som gick super. Fick stått min trippel salchow på en fot igen men ramlade i slutet haha. Andra passet hoppade vi flip, axel och toeloop. De gick också bra för jag fick till min flip igen, lyckaaaa. Vi åt lunch ute på ishallstaket för att vädret tillät, där gjorde vi konster och akrobatik! Mellan andra och sista ispasset åkte vi hem till Fanni och bakade en kladdkakstårta till våra tränare som tack för denna veckan. Duran (ena tränaren) är inte där imorgon som tyvärr är sista dagen så vi fick bakat idag istället. Grymma som vi är hann vi slänga ihop en grym kladdkakstårta på 1 timme. Två kladdkakor med smällt vit choklad, grädde och hallon emellan. Jimmy kom även och tränade med oss sista passet, så kul att träffa han igen då det typ var när alla hade Nokia 3310 vi sågs senast (skämt åsido) men ah det var länge sedan i alla fall. :-( Sista passet hoppade vi igenom alla hopp, gick supergrymt och sedan fick vi välja och hoppa favorithoppen. Jag valde salchow och axel (y) Stod min axel 19.59 och träningen slutade 20.00. Snacka om grym tajming. Lyckan som uppstår när man står ett hopp man kämpat och kämpat med en hel dag "det min tatuering står för" (L) Efter sista passet åt vi kakan tillsammans med våra tränare, det blev riktigt lyckat. Sa hejdå och åkte vidare till Kristinedalskolans grusplan, där spelade resterande åkare från lägret brändboll och grillade korv. Vi spelade brändboll till 22. Sedan åt vi glass, jag gillar de tävlingar när både vinnarna och förlorarna får glass (y) Nu ligger jag hemma, tröttare än någonsin men så glad, rakt igenom. Ren glädje innefrån hjärtat och ut. Jag är så otroligt lycklig. Godnatt bästa. <3 Har en dag framför mig imorgon med, börjar med fys 9.20 yey :) 





















Kom ihåg mig?