Uppdaterar från en MacBook.

Åh vad sugen man blir på att köpa en MacBook nu när den är 100 000 gånger snabbare än min tröga plåtlåda! Men man får väl se vad hösten har att erbjuda, lutar åt att köpa en då!
 
Idag får bli en #treehappythings
1. Idag fick jag träffa min bästavän igen
2. Pappa & Jonas var tysta på morgonen så man kunde sova - yeey
3. Jag har upplevt matkoma, IGEN! Det ska man vara tacksam för. 
 
 Min vecka susade förbi igen, sjukt fort gick det också. Varje dag 06.30-15.24 knegas det på bandet och vädret denna veckan har lockat ut oss i solen på rasterna. I måndags var jag ute och åkte longboard hela dagen och kollade solnedgången. Tisdags köpte jag ett nytt lock med Celisur på Snuslagret vid Stigs Center innan jag åkte till Stenungsund och träffade både Michelle och Jeanette och hann också med att kolla lite flygbiljetter till min resa till Rom som blir av första veckan i juni :) I torsdags åkte jag tillbaka till Stenungsund och åkte longboard och käkade på Ti Amo med Janne & Michan och sedan hämtade upp Jonas i garaget. Efter det tog jag mig en springtur på 5km för att få tränat lite denna veckan. Har absolut ingen lust att gå in till gymmet nu när solen äntligen kommit fram. :D Igår var jag på bio, kollade 12 years a slave - SOM JAG VERKLIGEN REKOMMENDERAR! Den var sjukt hemsk men väldigt bra. Dock var jag lite trött efter jobbet så ena ögat sov lite halvt. Idag vaknade jag bredvid en söt en och spenderade hela dagen med honom innan jag åkte tillbaka till Stenungsund för tredje gången denna veckan. Jag och Michelle hade planerat att gå till Harrys ikväll men när det väl gällde att börja göra oss i ordning kände vi för att hellre ha en mysig hemmakväll med lite smaskigt att äta och en go film att kolla på. Så ikväll stannar vi hemma istället. Jag sover här och imorgon bitti blir det att dra sig hemåt igen för att ta en springtur eller en pw & sedan står en middagsdejt med Alice på schemat. Ska bli riktigt mysigt. Så kan jag heeelt klart spendera min söndag! :D 
 
 



Kom ihåg mig?