ROOOM HERE WE COME! :D

Åh det känns så härligt att veta att jag befinner mig i landet jag trivs bäst i om mindre än 2 månader. Det är inte förens nu det verkligen är 100% klart att vi skall åka, för ALLT är bokat, jihoooo! ♥ Den 6e juni får jag äntligen se Rom utanför flygplatsen. Jag och Isabel skall spendera en hel vecka i världens finaste staad - jag längtar så jag spricker. 
 
 
 
Denna veckan som varit, har varit fullproppad och rolig. Så skönt att bara jobba 4 dagar, det är absolut lagom haha. I måndags var det jobb till 16, sedan buss hem & direkt till gymmet. I tisdags efter jobbet fick jag låna pappas bil och åkte till Stenungsund för att fixa extensions på mina fransar, blev supernöjd och det känns så skönt med fransar nu. Att slippa ställa sig och fixa sig på morgonen är så skönt. Man sparar så mycket tid och jag kan inte fatta att det tog ett år för mig att fixa det igen - haha kaos Elina. 
 

 
I onsdags efter jobbet var det tillbaka till gymmet och invigning av mina nya Nike Go Pro shorts som jag tycker om väldigt mycket, hehe. Super snygga och supersköna verkligen. De kostade bara 300kr på nike.se :) Rekomenderar jag verkligen nu till våren och sommaren. Finns i princip alla färger! :D
 
 
 
Igår efter jobbet åkte jag direkt in till stan för att en fantastiskt familj från Malmö som jag träffade i somras när jag jobbade i Italien kom till Göteborg. Först stannade vi till på Condeco och drack en smoothie (där jag lyckades gå in på killarnas toalett, pinsamt nog). Sedan åt vi mat tillsammans på Pasta + som ligger vid Heden innan vi drog vidare till mataffären och köpte vindruvor och färska hallon och gick upp till deras hotellrum och umgicks/hade iskrig. Kvällen avslutades uppe på våning 7 på Scandic Opalens floorbar där vi drack en drink tillsammans allihopa. Helt sjukt att det är ett helt år sedan vi träffades, känns som det var igår. Vid 23.25 fick jag bokstavligt KUTA till bussen från Valand till Brunnsparken för att hinna med den allra sista 16 som gick hem till mig. Genomsvettig, blöt av regnet och trött hann jag i sista sekund med bussen hem. 
 
 
Vaknade imorse klockan 9.30 utvilad och pigg och fick därefter en ägg- och baconfrukost av Jonas på morgonen innan jag begav mig till gymmet för cardio + ett benpass. Död som jag är nu skall jag vila resten av dagen innan vi åker till släkten för påskmiddag. Det kommer bli en bra dag idag känner jag. Om jag är hemma i tid blir det även utgång ikväll. Vill passa på att önska alla fantastiska personer vid dataskärmen en Glad Påsk och en trevlig helg, vi lär inte höras om det är så fint väder som det är ute nu. Kanske på måndag/tisdag om vädret blir sämre. Ha det så bra tills dess! :D 
 
Avslutar med att säga 
- If u feel sad... DANCE! 



Kom ihåg mig?