Får bli en three happy things idag!

Idag gick dagen förvånansvärt fort för att vara onsdag. ♥ Det brukar vara den segaste dagen på jobbet då alla alltid går runt som zombies frams till klockan 15.24. Men inte idag inte, trots att jag fick slita upp ögonen imorse och inte orkade stänga av alarmet förens 5 minuter efter de börjat ringa blev dagen endå väldigt bra. Så skönt att vi är lediga två fredasgar framöver nu så det blev lättare att jobba denna veckan. Min dag såg ut såhär... Blev jobb fram tills klockan 15, hann med första bussen hem (brukar alltid missa första och få ta andra), åkte till Backaplan för att kolla på en MacBook som jag funderar på att köpa, blev skjutsad till gymmet, körde ett grymt pass och har nu fått både duschat och ätit. En helt fullbordad dag, nu blire sängen, ett avsnitt av The Vampire Diaries som jag tänkte börja kolla på och sedan skall jag försöka somna tidigt (som jag misslyckas med alla andra dagar) ;)
 
Dagens #threehappythings
1. Vaknade upp till ett fantastiskt sms & det börjar närma sig helgen
2. Har middagsdejt med min favorit imorgon
3. Jag fick till ett ordentligt och skönt benpass idag på gymmet

#fanvadbralivetär 
 
 



Kom ihåg mig?