Ännu en sommardag!

Efter all grillning & allt trevligt sällskap igår kom vi i säng klockan halv 1. Efter en vecka av jobb är det sjukt ansträngande & framförallt svårt att hålla sig vaken sådär länge. Jag fick verkligen kämpa de sista haha. Vaknade klockan ÅTTA av att Jonas & Richard skrekpratade och skrammlade uppe i köket, eller ah rättre sagt i HELA LÄGENHETEN.. Blev ju såå irriterad. När man äntligen ska få sova ut liksom haha eller åtminstone planerat att göra det! 😫 Efter de åkt, lyckades jag somna om med kroppen mitt i solen så jag vaknada heeeelt blöt vid kvart över 10! Haha jag var i alla fall MER utvilad så jac ska inte klaga. 👍 

VILKET VÄDER VI FÅR IDAG! ☀️ Så lycklig! Har legat ute i bikini på bryggan sedan jag vaknade. Nu blir det promeenix in till stan för att möta upp min bästis på en promenad runt Delsjön! Sedan lunch på det, ska bli gött! 👌 Efter det har jag planerat att kolla lite vårnytt i affärerna innan jag åker hem, duschar och beger mig till Kungälv med Alice för att agera servitris på ett 50årskalas hela kvällen! 💃



Kom ihåg mig?