Vart tog tiden vägen?

Helt sjukt. Jag sa precis "Ses imorgon" till Clara. 4 månader har verkligen sprungit iväg. Imorgon ses vi igen Sverige, efter hela sommaren i Europas vackraste land. ♥ Nu håller jag på att fixa det sista, resväskan är packad, rummet är städat och allting så vid 11 promenerar jag ner till stranden en sista gång och lägger mig där, rör mig inte ur fläcken tils klockan 18 då jag och Saverio ska lämna Nicolo på flygplatsen som är den sista utöver mig här. Sedan drar jag och Saverio till Mc Donalds för middag, jag längtar som bara den för detta blir första Mc donalds sedan jag kom hit. Har aldrig varit på donken i Italien, ska bli spännande (förmodligen exakt samma bara att menyerna står på italienska) haha. Imorgon bitti vid 9.20 lyfter mitt plan mot Rom, vänta där någon timme innan jag flyger vidare mot Paris... som tur är blir sista stoppet innan jag landar på svensk mark - Göteborg du är efterlängtad! :-D Landar om allt går bra och som det ska 21.30 på kvällen. Igår hade vi 4 som är kvar myskväll med film ute tillsammans i korridoren, mysigt! Såg min första film på italienska och det förvånade mig att jag förstod i princip allt! Jihoooooo
 
Nu hoppar jag i bikinin, på med solglasögonen, oljan i väskan och madrassen under armen och knallar ner till stranden - FÖR SISTA GÅNGEN! Wow... 
 
 
 



Kom ihåg mig?