La mia prima experienca

Sjukt hur min dröm, en längtan jag haft i över ett år, börjar närma sig sitt slut. Vi är inne på hotellets sista vecka, eftersom sista gästen lämnar hotellet redan på söndag. Helt sjukt hur 4 månader gått så sjukt fort! Hela sommaren är över, jag har tagit mig igenom min första säsong som entertainer, drömmen jag haft sedan 2010. :) Jag är sjukt stolt över mig själv och sjukt glad över all beröm jag fått under sommaren. Detta har varit en fantastisk upplevelse och jag ångrar inte en sekund att jag tog det beslutet jag gjorde i februari och tog mig hit. Nu är det bara sista veckan kvar med gäster, sedan stängning av hotell innan jag sitter på flyget tillbaka till Sverige igen, efter 4 fantastiska månader i Europas vackraste land Italien. Jag har träffat så sjukt många personer denna sommaren med så många olika personligheter och fått otroligt många nya vänner. Jag saknar redan många som åkt hem väldigt mycket och det värsta blir på onsdag när världens bästa Isabel åker hem till Tyskland. Jag kommer sakna henne så otroligt mycket och det kommer kännas så sjukt tomt när hon åker här ifrån. Hon har varit som min syster här nere, vi har spenderat i princip varenda dag tillsammans i 3 månader och det kommer kännas så konstigt när jag helt plötsligt är utan henne varje dag och varje natt. Vem ska nu skratta med mig från att vi vaknar på morgonen tills vi somnar?! Men det kommer inte dröja länge tills vi ses igen, det vet jag! :D Nu är det som jag skrev tidigare sista veckan som hotellet här är öppet, på söndag stänger det för resten av året och öppnar inte förens 2014 igen. Sommaren har gått otroligt fort och detta har varit en upplevelse likt ingenting annat. Denna veckan som var, var sista veckan för svenskarna, alla svenskar åker hem imorgon och jag tror inte det kommer några mer i år, så från och med imorgon klockan 12 är jag som i början den enda svenskan här. De svenskar som varit här denna veckan har varit super roliga. Många snälla, roliga och super trevliga personer. Speciellt 3 familjer som jag kommit närmare, de har skjutit pilbåge med mig i princip varje dag och alltid ställt frågor till mig. Jag har många fina minnen med Moa och Elin som jag kommer sakna sjukt mkt. <3 Men imorgon blir som det varit hela sommaren, jag har blivit van vid att säga hejdå nu. Men jag vet redan nu hur sjukt mkt jag kommer gråta på onsdag.. Vill inte :(( Allt denna veckan är nu det sista, de sista showerna, de sista gruppdanserna, sista kontakt, sista pilbåge, sista med allt. Men det ska som sagt bli skönt att komma hem. Jag har chans även för 70£ att komma hem 6 dagar tidigare.. Men jag vet inte om jag har råd att lägga 700 kr på att bara boka om en biljett samt så är de sista dagarna semester här så det hade varit skönt att få lite semester innan jag kommer hem. Får se hur jag gör, kanske dyker jag upp i Sverige redan på söndag. Måste ringa KLM och kolla ^^ :D Kram på er så länge, ligger nämligen i sängen med blött hår från duschen och har bara 14 minuter på att göra mig i ordning för BUON APETITO tillsammans med teamet, så det är dags att jag skyndar mig. Vi hörs senare eller imorgon, kram! :D



Kom ihåg mig?