Och...............

Där var min fantastiska resa över, idag bär det av hemmåt! Sitter faktiskt redan på flygplatsen i Rom så snart är ett stopp avklarat. Vid 12.20 går jag på nästa plan mot Paris för att komma ett steg närmare Sverige. Vid 19.30 ikväll åker jag från Paris och hem. Jag längtar ♥
 
Min sista dag och natt på hotellet blev super trots allt. Istället för att vara ensam kom Saverio och var med mig hela dagen och kvällen vilket var mkt mkt roligare än att vara ensam. När vi släppt av Nicolo på flygplatsen åkte vi till Curingas shoppingcenter Due Mari där vi käkade donken och jag fick köpt mig en glass. Vi handlade även lite frukost och något att ha med mig på planet idag. Efter det åkte vi på road trip, en lite längre väg hem eftersom vi hade all tid i världen. När vi kom tillbaka till hotellet packade jag i ordning det sista i resväskan (utan att stänga för det gick inte) haha! Sedan kollade vi på Alice i underlandet på italienska, åt chips och drack cola. Många skratt blev det under dagen igår, kul för jag förväntade mig inga eftersom jag var förbered på att spendera dagen ensam. Jag klådde även Save på Uno, det var najs. Förstod att både han och jag var lika dåliga förlorare som fuskade så fort chansen fanns. Haha! Nu har jag i alla fall lämnar Rocca Nettuno Garden för i år, det känns redan tomt men just nu längtar jag verkligen hem. Hem till allt. Mina vänner, min familj och konståkningen. Ska bli skönt att träffa alla igen och speciellt få ställa mig på isen. 
 
Killen kan äta han, det tror man inte! ;D Haha `` 
 
 
Här i Rom fanns det i alla fall 30 minuters fritt Wi-Fi, jag  hoppas jag har lika tur när jag kommer till Paris men man vet ju aldrig. Detta kan bli sista uppdateringen innan jag landar i Sverige. Vi hörs i alla fall, ha re gött! :D 



Kom ihåg mig?