Korthelg, otaggad för skolan!

Efter en riktigt grym helg (som jag nu kom på inte alls var en helg utan en ledig dag) haha vet inte varför det kändes som helg men ah nu får det bli så. Haha efter Valborgsfirandet igår (som var en tisdag) haha är man lite sådär trött. Inatt sov jag hos Clara och idag var det ingen utav oss som ville gå upp och åka till skolan. Jag tappade räkningen under alla gånger vi snoozade och frukosten hann vi inte med så nu sitter min mage och kurrar, redan på första lektionen! Smart tjej och bra start på dagen. Vi pallrade oss upp i alla fall och kom iväg till bussen i hyfsad tid vilket jag inte ångrar. Vid bussen lös min dag upp och jag blev glad och taggad då jag fick höra att det är MINDRE än 14 riktiga skoldagar kvar i skolan, fram till STUDENTEN. Det är helt jävla sjukt. Inte ens 14 dagars skola innan det är dags att sluta! Vilken frihet det kommer att bli, vi treor har en riktigt rolig månad att se fram emot. ♥ Veckorna som kommer nu kommer förmodligen då riktigt fort, och fortsätter vädret vara som det är nu kommer de swischa förbi. 
 

Sverige levererar sol och härligt väder, men jag saknar Sharm varenda dag och semestern med min bästa vän. Just nu är det 39 grader i Sharm och jag vill tillbaka direkt. ♥



Kom ihåg mig?