TV kändis, haha!

Haha igår var både Stenungsunds konståkningsklubb och hockeyförening nere vid Fregatten för att manifestera mot att bygget av den nya ishallen skall fördröjas. Vi försöker nu göra allt vi kan för att det nya ishallsbygget skall påbörjas. Efter träningen igår samlades alla där nere för att visa vårat missnöje. När vi stod där frågade TV4 mig om jag kunde gå med på att göra en intervju och varför inte. Allt för klubben och den nya ishallen. Haha f1 nervös som jag var innan blev det faktiskt helt okej. Det fulaste av allt var att första "tagningen" blev bäst, men SJÄLVKLART hade reporten glömt sätta på kameran... :s HAHAH så otroligt klantigt, menmen.. Det var bara att göra samma intervju en gång till haha tills det blev okej. Efter intervjun gick vi och några andra med in i salen för att lyssna men de tog sådan tid innan de ens kom fram till att prata om ishallen så vi gick därifrån... :-/ Imorse sändes programmet på TVn haha och nu har även jag sätt det. Haha hoppas hoppas hoppas de börjar bygga nu, hiihi! 
 
Här kan ni se klippet som sändes imorse på TV4. 
http://www.tv4play.se/program/nyheterna-v%C3%A4st?video_id=2311680 
 
Denna tiden förra året var jag och min underbara mor i Thailand. Jag saknar det otroligt och längtar tillbaka till paradiset varje dag. Jag längtar efter våren och värmen, snälla kom snart! 

Sista lektionen i skolan nu, så skönt att sluta tidigt idag och att det bara är 2 skoldagar kvar tills lovet. Varavbåda dagarna är mindre än 4 timmar i skolan. Så vi är alltså fyra tråkiga timmar ifrån lov, eller det blir väl två eftersom spanskan faktiskt är rolig! :-) Att vi bara kollar på film i skolan nu är också ganska gött hihi! :D Efter skolan idag skall jag gå med Alice hem och kolla hur hon bor nu när hon flyttat hemifrån, sedan skall hon, jag och kanske Fanni gå en långpromenad innan träningen börjar. Efter isen skall jag även ner till Sportlife för ett Pump pass tillsammans med Jeanette, innan det bär av hem för plugg. Vi har tydligen svenskaprov imorgon, som jag hade glömt bort, SMART Elina.. ;-) 



Kom ihåg mig?