När livet är som bäst

Hittade massa gamla sköna bilder när jag rensade mapparna på min gamla stationära dator som aldrig används nu för tiden. Så många minnen, så många fantastiskt roliga saker man gjort. Som tyvärr, nästan glömts bort! :-( Här skall det påminnas, livet är dagarna vi minns. Jag älskar att blicka tillbaka på gamla bilder och bara njuta! 
 
Skolavslutningen i 6an på Ucklumskolan! Fantastiska klassen!! 

Någongång under höstterminen i 7an! Änglagård, 7E <3

Skolavslutningen i 8an, partaj hemma hos Sara i Ödsmål!

Bio med Michelle på Bergakungen 2009, bilden tas om varje år. 

Klassutflyckt till Marstrand i 8an. (2008)

Estriddagen.. Kan det vara 8an?! Förmodligen! 

2008, innan VM i konståkning var i Göteborg! jag & mina favoriter!

Stenungsundslägret 2008/09 vet inte riktigt.
Mina älsklingar från Stockholm bodde hos mig under periodpausen av lägret!

2007 förmodligen, i 7an. En helt otrolig sommar! <3 


Solheim Cup med golftjejerna. Fick träffa denna coola bruden! Kan detta vara 07 tro?

Tibro Cup 2005/06 då vi tog hem segern & jag blev matchens lirare i finalen, YEAH! Stingers Queens <3
När vi var som närmast <3 

Skolavslutningen i 9an, 2009. 
Min fantastiska semester i Mexico, 2010! Jag och Victor <3
 

hej :) väldigt fin blogg!


ps. Ny rabttkod på peyreshop.se så in och kolla på bloggen!

och förlåt om du inte gillar såna här kommentarer.




Kom ihåg mig?