En helt vanlig tisdag, njao

Skönt att solen skiner och har gjort hela veckan, annars hade det varit riktigt kallt. Blir arg att de inte kan bli varmare, utan solen hade man ju frysit ihjäl mer än vad man gör! hihi :-) Lämnade ett CV på Fisk Huset förra veckan, vilket resulterade till att de ringde upp, jihooo så skall faktiskt provjobba nu på torsdag. Hade varit skönt med ett kvälls/helgjobb nu när jag inte får mycket tider på Willys. ;-D Ser fram emot att se hur detta skall bli, haha! Idag var en skön dag, skola till 13 är skönt, så man hinner göra massa annat under dagen också. Fick mig en promenad till Sportlife med Alice för att hämta upp min glömda skoldator innan jag gick förbi Michan och pratade med henne innan jag tog bussen hem. Skulle gått ut med Asta nu när jag kom hem men fastnade framför intervjuer med De Vet Du, så ah... Skulle även gjort lite skolarbete, men eftersom jag börjar 12 imorgon kan jag göra dem imorgon bitti istället. Har än så länge ingen persienn på nya rummet så kommer förmodligen vakna av att det blir för ljust imorgon! ;-) Då kan jag passa på att plugga lite innan jag åker till skolan. På kvällen är det även derby mellan Stingers och Rönnäng som jag skall kolla på tillsammans med Michelle. (y) Kan ju berätta att jag köpte ett Sportlife kort igår med, så nu skall det allt tränas! 
 

Glömde änna berätta att jag och mamma spontant fixade i ordning resten av mitt nya rum igårkväll. Vi fick för oss att det inte borde ta så lång tid bara vi sätter igång och visst hade vi rätt! Nu är rummet närmare klart än det var innan och mitt gamla rum står tomt! Jag flyttade upp två våningar för att få ett större & mysigare rum! Det är inte klart än, riktigt. Lite saker återstår att göra men jag kan i alla fall nu bo där uppe, yey! ♥
 

Om en stund ska jag åka in till Stenungsund, först för att hämta upp mitt körkort som tydligen kommit, dock är det fult som stryk så frågan är om jag ens vill se det haha. Menmen det är ett körkort i alla fall, wihooo! Sedan blir det att brumma till ishallen för 2 timmars is, innan jag åker vidare ner till Sportlife för kvällens Body Balance. Blir lugnt på gymmet idag efter att jag har sjuk träningsvärk efter Body Pumpen i måndags.. heheh! Båda bilderna är från klassresan till England förra året!
 



Kom ihåg mig?