Det börjar närma sig

Imorgon klockaaaaaaaaan 14 har vi LOOOV, wihoo vad jag längtar! Jag hade nästan glömt av att jag faktiskt är "ledig" från skolan hela nästa vecka! Känns så skönt nu när jag tänker på det :D Nästa vecka kommer jag spendera de flesta timmarna i ishallen då vi kommer att ha uppvisningsträning inför showen 12-13 april. Iår är temat musikaler och vi a-åkare skall åka till Grease, Mamma-Mia och jag skall ha ett solo till Cats där en gammal klasskompis Cecilia skall sjunga live. Detta skall bli roligt och spännande, det är ju alltid lika roligt med show! :-) 


Bild från förra årets uppvisning "Sagor på is", mitt solo till Lejonkungen. 

Sedan kommer även mycket tid spenderas både på Sportlife och med mina vänner. ♥ Efter lovet ser det nu ut som att jag och Michelle drar oss mot varmare breddgrader, det lutar åt Fuerto Ventura, Cypern eller Egypten och jag längtar som bara den och hoppas VERKLIGEN det blir av! Men ja, tillbaka till verkligheten... Idag är det skola som vanligt, sovmorgon nu till 12 då jag passat på att plugga på svenskaprovet vi har senare idag. Känns helt okej faktiskt, för att ha börjat plugga såpas sent, 4 timmar innan hehe! Nu har vi religion, lika tråkigt som vanligt, sedan har vi engelska och svenska och sedan slutar vi för dagen. Jag beger mig direkt till Sportlife för en löprunda och lite gym innan jag åker vidare hem och hämtar upp mamma för att sedan åka på påskmiddag hos Rogers mor! Kommer bli en fartfylld dag! Hoppas eran blir bra, solen skiner ju ochallt! :D
 
Bild på mig och Clara från förra våren när vi var i stan och kollade MTV world stage! :D 
 



Kom ihåg mig?