Vet inte vilken dag det är!

En dag fylld av dans, dans och dans ska snart fyllas med ännu mer dans. Men först middag, jihooo! Jag och Hannah går ständigt runt hungriga och längtar direkt efter ena målet till det nästa haha men de är så vi är. Haha dagen idag har varit bra. Lite trögstartad men när vi väl kom igång var det riktigt kul. Idag har det varit lite sämre väder, det ryktas om att det skall regna några dagar nu, men de kom bara lite idag (visst är inte dagen slut än men) det har inte kommit mer än 5 minuter kanske. Hoppas vädret håller sig, det får gärna regna lite nu för det är så SJUKT varmt och hellre att de regnar innan gästerna kommer än när de kommer! :D
 
Måste berätta om igår, jag har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv. Hela min sommar kunde "förstöras" på någon minut. Det var en dans, i Michael Jackson showen vi ska göra "They don't really care about us" och den dansen har inte jag fått gå igenom än, för jag hållit på med de andra. Så kom chefen idag och ba "Ja nu ska jag välja ut de som skall få vara med och dansa i showen", och där står jag.. Som inte KAN ett enda steg i dansen, hur kände jag mig där liksom.. Haha men på något sätt lyckades jag klingra mig ur smidig och fick en plats, puuh. Asså jag tror aldrig mitt hjärta slagit så fort i hela mitt liv, haha! :D
 
Slänger in en fin bild på mig och mamsen från dagen innan jag åkte. Jag saknar dig!
 



Kom ihåg mig?