One more week in paradise

Nu har det gått ytterligare en vecka här, lika fort som förra, lika sjuk som förra och absolut roligare än förra. I söndags åkte jag, Isabel och Lucia in till Tropea och träffade Jonas och Marcus, vilket var otroligt kul. Vi badade tillsammans, åt lunch tillsammans och sedan gick vi även och åt en glass. Till lunch testade vi Nutella Pizza på en restaurang som var det godaste jag någonsin ätit men hade varit ännu godare om det var mer nutella på hehe. Men ska helt klart äta den igen innan jag åker hem! :) Vi fick hoppat från klippor och badat i det finaste vattnet i Italien så jag är helt klart nöjd med vår lediga dag. Skönt att komma ut lite från hotellet, inte kul att vara instängd där vecka ut och vecka in. Nu hade jag velat skriva mkt mer,  men tiden är slut, dags att börja jobba igen! Hörs senare! :D
 
 
 
 



Kom ihåg mig?