Allt kan hända, även i paradiset

Ja, allt kan hända, även här! Efter en hel dags sängliggandes i feber är jag tillbaka idag fit for fight, med tjocktröjan på i 37 graders värme.... Inte varmt alls -.- Men allt för att hålla mig frisk. Idag är det ju MJ show och det vill jag INTE missa. Har 4 nummer att dansa så bäst för mig att jag mår bra. Det var hemskt igår att ligga uppe i sängen och höra både Kids Disco musiken och hela showen nere vid teatern utan att jag fick vara med. Istället låg jag uppe svettandes och uttråkad. Igår åkte ännu några fantastiska svenskar hem. Angelina heter tjejen i familjen jag hade varje dag i barnklubben som var riktigt mysig. Fick ett jättefint armband av henne med mitt namn på som jag kommer ha på mig hela sommaren. Kanske slänger upp någon bild på det någon dag (a) Hon fick senare ett likadant av mig, fast det står "Favorit" på det istället för hennes namn. Ville göra något lite mer personligt! :D
 
Idag kom det nya svenskar! :D Jag hade arrivals för 130 nya och de verkar riktigt trevliga så detta blir nog också en rolig vecka. Håller jag mig bara frisk så ska det nog bli riktigt bra! :D Nu är vi även fullt team, alla har kommit så nu är det precis som det ska vara! :-) I lördags hade vi vår första "Dance around the World" show, där vi hade bl.a. Grease, Mamma Mia, Saturday Night Fever, West Side Story, Notredam, etc. som nummer vilket blev riktigt bra och var riktigt roligt. Ikväll efter barn discot, kommer jag dansa Beat It, Thriller, Jackson 5 och Entrata (They don't really care about us) som är riktigt roliga danser och jag ser fram emot det till tusen, ska bli såååå kul! :-D
 
Här händer det sjukt mycket roliga saker hela tiden, alla är igång dygnet runt och det är sådan härlig stämning här. Alla är kompisar med alla och tillsammans har vi riktigt roligt. För varje dag som går kommer vi även närmre varandra och lär känna varandra bättre. Det känns som detta kommer bli en riktigt bra sommar. På bilden är det personer från restaurangen. Några i min ålder som gjorde en stage för skolan, så ingen utan mina kollegor i Entertainment teamet. Tänkte ladda upp en bild på alla men det verkar inte funka... Nu verkar klockan vara dags för jobb, vi hörs senare! Puss
 
 



Kom ihåg mig?