Vilken jävla start på morgonen...

Hahaha ah... Denna veckan började ju braa - hejja mig............ Halkade på en isfläck på vägen till bussen (borde inte ja klara av isfläckar om någon?) nej tydligen inte! Uggsen är fasen farliga att gå med på vintern.. Jaja upp lika fort som jag kom ner, kolla runt omkring så att ingen såg mig (såklart) sedan fnissa typ 10 minuter åt mig själv och min klantighet.. Val 2 var så dumt - väljer såklart att GÅ till skolan i slask o blåst tänker att lite motion inte skadar (tro fan att jag fryser ihjäl, luvan åker av varannan sekund och mina skor blir pisseblöta).. Bra Elina, du tänker smart! Inte nog med detta.. Ska simma på morgonen, glömmer plånkan hemma, kommer till Sundahallen & simhallen är STÄNGD för allmänheten på måndagar... KUL.. Dumma jag det visste jag ju! Så jävla typiskt att glömma av det idag när man har sovmorgon till 10 och så annars... Efter om och men bestämmer jag mig för att gå ner till gymmet och springa istället, men då har klockan hunnit bli för mycket & jag inte kommer hinna göra det jag ska... Så ja, skön morgon för min del. Ska bli kul att se hur resten av dagen blir, frågan är om jag ens vill veta! ;-) 


Kan ju berätta att jag sitter i biblan & pluggar körkort nu istället. Får gjort något vettigt denna morgonen i alla fall. Men min data är ju helt våldtagen så man ser knappt någonting på skärmen... Så det är tusen gånger svårare än vad de behöver vara! Haha smart tjej som inte är rädd om datan, detta är väl rätt åt mig eller något! Vill ni veta något positivt med denna helvetes morgon så var min frukost jävligt lyckad & god! Färsk frukt på morgonen i yoghurten är fantastiskt gott!


OCH... Vem fan "velar" någon annans bild? Instagram... skärp er!! ;)




Kom ihåg mig?