Update from Folgaria

Buongiorno mi cari lettori! Hoppas allt är bra med er, för det är det med mig. En aning trött bara men det skall nog gå över hehe! TÄNKTE BARA UPPDATERA OM ATT DET ÄR EEEEEEEEEEEN DAG KVAR TILLS JAG FYLLER 18, yeeeey jag längtar f1 mycket. 
 
 
Förövrigt går jobbet bra och alla är snälla mot mig, man känner att man kommit in i gemenskapen ordentligt nu och alla har så sjukt roligt tillsammans. Dock är den nya bossen ganska störd men får tänkta runt det haha. Det blev en lite annorlunda nyår iår, utan mina allra bästa vänner, mina nära och kära. Istället blev det röjfest här på hotellet som blev riktigt riktigt lyckad. Alla dansade hela natten, det dracks champagne och musiken var grym. Vi kom i säng runt 04 någongång och istället för att gå hem på natten sov vi på golvet med varsin liten kudde i Mini Klubben!
 
Igår hade jag två vattengympa pass och ett streching pass som gick bra och senare på kvällen ägde Lotteria rum i sällskapsrummet. Senare på kvällen var det dans tills alla gäster gått och lagt sig. På vägen hem stannade vi till vid en pub och alla tog en öl förutom jag som köpte en glass (a) Promenaden hem var kall, sedan somnade jag med två OnePiece, täcke, filt och raggsockar - perfekt kombination (y) 
 
Idag åkte några kära gäster hem :/ Så tråkigt när personer man lärt känna ordentligt skall lämna en och åka hem. Men sånt är livet när man jobbar på ett hotell, får väl börja vänja mig hehe! Nu måste jag dra innan bossen undrar vad som tar sådan tid på datan, skulle bara kolla försäkringsdokumentssak.. Hehe Kramisar 
 

Klockan är mycket,vaknade just i soffan,och inser att det är snart din födelsedag.
Ingen visste nåt,bara pappa o jag,den 3-e skulle du komma till världen,du var planerat snitt,som det heter.Tidigt som sjutton,vaknade jag,nervös? jo det var jag,de ska ju skära upp mig,men samtidigt pirrigt nyfiken vem som bodde där inne. Fick tvätta mig noga,kanyler sattes,och sen fick jag en ryggmärgsbedövning,ganska ont!!.En stund senare föddes en liten fin flicka,en Elina.Grattis på födelsedagen älskling,saknar dig så,din mamse.

Jätte Grattis Bästa Goa Söta Elina. Kl 0911 kom du till världen 1995 kommer mycket väl ihåg den dagen men inte tidpunkten, bra att du har koll :-) 18 år är tycker jag den bästa födelsedagen, myndig och snart körkort en underbar känsla. Nu behöver du inte fylla år mer...:-) Vet att du har det jättekul i Italien men du är mkt välkommen hem så vi kan fira dig hemma på vårat vis. Ett Grattis från Jonas oxså !! Älskar o saknar dig ALLTID som du vet. Pussar o Kramar från Papsi

Hej, hej, hej!!

Du värkar ha det kul!? ;) saknar dig puss och kram Emmy




Kom ihåg mig?