Love my job

Jag verkligen àlskar detta jobbet. Att fà leka med barn hela dagarna, tràffa nya mànniskor och làra sig nya saker. Igàr hade jag ansvaret fòr Blutto, som àr hotellets maskot. Tillsammans med min kollega Giorgia gick vi runt kring skidbarnen och busade. Haha visst àr man snygg i pingvindràkten!? ;)

Nu àr det bara nàgra dagar kvar av mitt fantastiska àventyr :( Kommer kànnas konstigt att inte gà upp samma tid som vanligt, inte gà till hotellet och inte gòra samma saker som vi gjort i òver tre veckor nu! Men att komma hem skall ocksà bli skònt pà nàgra vis. Skolan lockar ju inte sàdàr jàttemycket men jag vet ju att om nàgra mànader àr skolan slut och dà fàr jag fortsàtta jobba med detta jag tycker sà mycket om. ♥

Siiting on a dock of the bay. Nej ijte rilktigt men vi sitter på balkonhen och hjuter av hosisontutsikten över Andamisiska sjön i tropisk värme. Snart äter ví middag på en trevlig restuarant -tror vi. Mamma mår ganska bra saknar dig lie grann. Men jag ställer upp som surrogat för nu. Skör om dig sötga >Elina. Mvh Roger




Kom ihåg mig?