Bio premiär!

Yes, ni läste rätt! Idag är det ÄNTLIGEN premiär för den nya filmen "Ego". Jag och Michelle skall ta oss in till Göteborg för att kolla filmen senare idag. Fredagsmys med min bästa vän är alltid lika kul och mysigt så jag ser fram emot en riktigt härlig eftermiddag/kväll. Godispåsen vi alltid har med oss när vi ser på bio är efterlängtad till tusen, skall bli så himlans gott. Hihi ♥
 
Innan det roliga skall jag ha ännu mer roligt. Tur jag har när skolan är slut redan vid 11 så jag har hela dagen på mig att göra annat som jag vill. Fylla dagen med roliga saker har jag inte svårt med att göra. Efter skolan skall jag simma 2 km, innan jag promenerar upp till ishallen för att träna inför hemmatävlingen i helgen. Kommer bli en bra och rolig dag. Kan ju även berätta att jag bokat ny körlektion på tisdag nästa vecka, skönt att man kommit igång ordentligt med körkortet. Ska nog boka uppkörning och teoriprov snart! ;D 
 



Kom ihåg mig?