Beautiful life

Kom just in till hotellet från att varit ute på en promenad i solen, pratat med mamma medan jag ätit riktig Italiensk glass. Finns ingen glass som slår dessa :) Klockan 14.25 återgår vi till jobb, då vi ska hälsa ankommande gäster välkomna innan jag har mitt vattengympapass vid halv fyra! :D Ikväll är det någon speciell italiensk tradition kväll, med någon gumma som snor barns paket eller något har jag förstått det som, så utklädnad står på schemat detta skall bli spännande.

Igår var en riktig rolig kväll, efter vi lämnade hotellet åkte vi tillsammans med andra kollegor till en pub där vi satt och tjötade (de drack öl) ända tills klockan 03, trötta som tusan somnade vi direkt när vi kom hem haha. Imorse var de andra lagom trötta då de tog tåget istället för att gå till hotellet & trots att de tog tåget och inte jag kom jag fram före haaha! ;) Kan ju berätta att jag gjort min första sak (som bara personer över 18 får göra) haaha och det var att jag köpte mitt första paket cigaretter! (Nej mamma & pappa ni kan vara lugna de var inte till mig) hahah. Fick springa iväg på lunchen och köpa till bossen för han är för lat för att gå själv! ^^

I förrgår blev även kameran full, hhaha har tagit över 1500 bilder så det kanske är nu det är dags att rensa haha! Har en del att sortera när jag kommer hem.. Nu är det bara 6 dagar kvar tills jag lämnar Folgaria och Italien för att återförenas med Sverige.. Tillbaka till det normala, till skolan, kompisarna och träningen. Känns sjukt att tiden har gått så himla fort & jag är SÅHÄR avis på min mor som åker till Thailand imorgon... Det hade ju verkligen suttit fint med en solsemester nu med <3 Kram på er

Haaha^^

Det låter som att du mår gott i OCKSÅ VARA DÄR!!) ;) Saknar dig och det är bra tur att det inte var du som skulle ha cigaretterna (blev lite rädd där) Sköt om dig och ha skitkul dom sista dagarna innan du kommer hem till kalla Sverige!

Kram Emmy<3

Haaha! ^^

Det låter som att du mår gott i Italien (VILL OCKSÅ VARA DÄR!!) ;) Saknar dig och det är bra tur att det inte var du som skulle ha cigaretterna (blev lite rädd där) Sköt om dig och ha skitkul dom sista dagarna innan du kommer hem till kalla Sverige!

Kram Emmy<3

(Såhär skulle det stå!)

Du är bäst E, kul att läsa också.




Kom ihåg mig?