Back in Sweden

Nu börjar jag känna i både huvudet och kroppen hur många dygn jag har att sova ikapp. Så många timmar jag varit uppe den senaste månaden har jag nog aldrig varit uppe haha. Första gången det skall bli skönt att vara ledig från konståkningen imorgon så jag kan ladda upp ordentligt för träningen på torsdag. Imorgon börjar jag skolan klockan 12, vilket är behövligt med lite sovmorgon nu för att få sova ut lite i alla fall. 
 
Imorgon är skoldagen inte lika lång som vanligt så nu skall jag inte klaga på onsdagar hehe! VI börjar 12 imorgon och slutar fyra, tre lektioner som förmodligen kommer rusa förbi. Så skönt att det sedan bara är torsdag och fredag kvar sedan är det HEEEEEEEEEELG, ska bli så skönt. Nu skall min 18 årsdag firas ordentligt med de jag tycker bäst om! ♥ Helgen är fullspäckad med saker att göra så det kommer förmodligen bli riktigt roligt. 
Imorgon efter skolan skall jag in till pappa för att fira min födelsedag med honom och Jonas, ska bli en mysig hemmakväll med mina killfavoriter! :D Nu skall jag passa på att krypa till kojs tidigt, passar även på att krypa ner i mammas säng, den är så mycket skönare än min egna. Känns extra skönt eftersom det är mamses med hihi. Godnatt fina ni så hörs vi imorgon! Kramisar 
 
Hade suttit fint med några veckor i ett varmt paradis just nu. Nu när det snöat extra mycket känns det så mycket kallare. Sverige snälla, kan våren komma tidigt i år, jag längtar! 



Kom ihåg mig?