Äventyret är över!

Mitt underbara äventyr är slut för denna gången! Nu ligger jag i soffan i väntrummet i München i väntan på att nästa flyg skall anlända och ta mig hem till Sverige. Beräknad ankomst är 21.25 ikväll & just nu längtar jag hem till min säng. Planet från Verona var en timme sent imorse, men som tur var gjorde det ingenting eftersom jag ändå ska vänta 3 timmar här i München.

Imorse åkte jag från Folgaria med bussen vid 07.50. Anlände till Rovereto vid 08.30 och hade sådant flyt att jag prickade in tåget till Verona 08.47. Det kallar jag grymt! ^^ På tåget till Verona somnade jag som en stock, vilket var skönt då tiden gick så mycket fortare! Bussen från tågstationen till flygplatsen prickade jag också in, men hade glömt ta ut pengar & kunde inte betala med kort så fick vänta 15 min på nästa ;)
Hör av mig när jag kommer hem, har bara 30 minuters internet så skall ta vara på det ordentligt. Kram på er!




Kom ihåg mig?