A-DM på hemmaplan!

Denna helgen äger A-DM rum i Norumsborg. Tävling på hemmaplan, där man trivs som bäst! ♥
Idag är det kortprogrammet som gäller och försa gruppen för Junior Damer går på vid 15.05, jag och Fannii lyckades hamna i samma, vilket är startgrupp två så vi går på runt 15.30 någon gång. I gruppen åker jag som nummer tre och Fannii som nummer fyra. Tyvärr missar jag både Amalia och Arvids åk idag men jag vet att om de tävlar som de tränar kommer resultaten se fantastiska ut! Stenungsund ställer upp med 5 åkare - Jag och Fanni i Junior, Amalia i Ungdom, Arvid i Herrklassen och Josefine i Senior! 
 
Bara för att jag fick lov att sova ut idag, vaknade jag pigg å gla redan vid halv 9. Har suttit och pluggat körkort sedan dess, nu snart blir det frukost innan jag skall sätta igång med sminkningen. Håret har jag redan hunnit sätta upp så det känns skönt att det är färdigt i alla fall. Kopplade in högtalarna och AUX sladden i huset nu så musiken spelas på högsta volym, för nu är det taggning som gäller. Ett bra kortprogram är viktigt inför morgondagen, nu kör vi! ♥

Lycka till! Kör hårt :D

Svar: Tack så mycket! <3
Elina Hagberg




Kom ihåg mig?