Vilken morgon!

Helt klart finaste morgonen på lovet. Så underbart att vakna upp till detta vädret! Får hela dagen, får allt att kännas så sjukt mycket bättre! ♥ Förlåt för den sjukt dåliga uppdateringen, men jag har inte haft tid + att när jag har haft tid har 3G nätet krånglagt och inläggen har inte publicerats haha och efter typ 394710 försök gav jag upp med publiceringen från mobilen. Men den börjar funka bättre och bättre så om ett tag hoppas jag den vill sammarbeta med mig bättre.

 

Vill ni ha bättre uppdatering finns jag på Instagram 24 timmar om dygnet. Där uppdateras det väldigt mycket oftare än här på bloggen, så kika in vet'ja - eelinahagberg @ instagram!


Jag & Clara passade på att sova hos min far inatt eftersom vi igårkväll var ute i stan. Istället för att behöva åka hem hela vägen till lilla hålan Stenungsund, övernattade vi istället lite närmare! Igår förfestade vi hemma hos Clara innan vi tog bussen in mot stan, eller rättaresagt Valand. Igår var det Valand 18+ vilket inte inträffar särskilt ofta, vilket gjorde att vi gärna ville gå dit. Men när vi kom hade det inte riktigt dragit igång, var lite segt och även vi var trötta båda två så vi stannade inte särkilt länge. Vi tog istället sista bussen hem till pappa vid 01 och det dröjde sedan inte länge innan båda två sov. Måste ju säga att pappa har #fetaste #utsikten från lägenheten, precis vid vattnet - åh så fint. Perfekt start på dagen & det blir ju inte sämre av att man är HEEELT ledig med. (y)




Kom ihåg mig?