Morgonträning! (y)

Det är så otroligt skönt med morgonträning. Varje måndag har vi specialidrott klockan 8.35 - 9.35 där jag & Fanny får åka helt själva på isen. Så himla skönt med sjukt mycket plats :-D Åkte även långa programmet nu på morgonen så jag fått det överstökat för idag, känns riktigt skönt att alla andra i klubben skall behöva plågas med det senare i eftermiddag då jag bara kan fokusera på att mangla sönder hopp yeaaah! (y) 
 
Efter träningen blev det promenad till skolan för två onödiga och tråkiga lektioner. Det bästa med ena vår lärare är att hennes lektioner är f1 chill och nu skulle vi läst en bok tills idag (men jag tror hon fattade att knappt någon läst) så hon lät oss se filmen istället, är hon inte fantastisk liksom? Varför är inte alla lärare som hene, kärlek till Maria! Nu är det bara en Matte C lektion kvar innan jag får gå tillbaka till ishallen för eftermiddagsträningen innan jag tillsammans med Michelle skall dra till Sportlife för denna veckan har jag en gratisvecka där! (y) Se om det är så kul som hon berättar! Hörs senare, puss! :-)



Kom ihåg mig?