Glädjen när man vaknar av solsken

Gör hela dagen så mycket, mer än tusen gånger bättre!! Inställningen till att gå upp och veta att man kommer få sol på kinderna gör det så lättare att gå upp. Den positiva inställningen som blir när man drar upp rullgardinen & ser solen skina och snön glittra på marken, så fantastiskt härligt! Idag är en bra dag, jag fick reda på att jag fick GODKÄNT på matte c provet som jag var så nervös över, så otroligt lycklig när man känner att allt "slit" äntligen lönar sig! Andra lektionen idag var var inställd för oss som redan gjort seminariet i samhällen, så de i klassen som inte gjort det fick göra det idag. Jag, Henke, Aleks och Oscar passade på att promenera till donken och käka lunch & till och med promenera tillbaka! (y) Haha Oscar ville inte bli tjock :'-) Nu har vi sista lektionen, det tråkigaste ämnet av alla - historia... Vår lärare tjötar alldeles för mycket om alldeles för ointressanta saker.. Kalla Kriget har varit, det är historia, snälla släpp det!
 
Idag är jag ledig från konståkningen, eftersom jag skall vila min överansträngning/sträckning på insida vaden, så den blir bra tills senast på torsdag. Jag verkligen hatar när en "skada" ska hindra en från att göra det man vill. Vi har knappt några läxor nu heller vilket gör allt så mkt skönare. Så idag blir de slappt, yiho! 
 

Bild från när vi spelade hockey på Heden i Göteborg förra året! <3 



Kom ihåg mig?